Zákaznícky servis

Prečítajte si naše rady, ako postupovať ak máte nejaký problém. Ak potrebujete ďalšiu pomoc, môžete kontaktovať náš zákaznícky servis emailom alebo na chate. Predtým, než nás kontaktujete, si, prosím, prečítajte nasledovné postupy zákazníckeho servisu:

Často kladené otázky

  • Trvá 14 kalendárnych dní (nie pracovných).
  • Začína bežať nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom (napr. ak si prevezme zákazník tovar v piatok, doba pre odstúpenie sa počíta od soboty vrátane).
  • Pre dodržanie lehoty je kľúčové, kedy ste nám svoje rozhodnutie o zámere vrátiť tovar oznámili (vyplnením online formulára, odoslaním e-mailu alebo odoslaním balíka so sprievodným listom).

Tovar uveďte do pôvodného stavu, aby sme vám mohli vrátiť jeho plnú cenu. V prípade zistena opotrebovania sme oprávnený ponížiť vrátenú čiastku.

U niektorých výrobkov je z hygienických dôvodov nutné vrátiť výrobok nepoužitý a prípadne nerozbalený.

Áno. U objednávok s viacerými výrobkami môžete vrátiť ľubovoľný počet výrobkov a ostatné si ponechať.

Doporučujeme zadať online požiadavku a postupovať podľa uvedených pokynov pre vrátenie tovaru do 14 dni (ODKAZ)

Všetko môžete prípadne vybaviť taktiež vyplnením formulára Odstúpenie od kúpnej zmluvy. Potom vložte vyplnený formulár a kópiu dokladu o kúpe do balíka.

  1. Zvoľte vhodnú krabicu s ohľadom na rozmery a hmotnosť tovaru. Krabica by mala byť vždy s rezervou minimálne o niekoľko centimetrov väčšia ako tovar, aby bolo možné kraje vyplniť vhodným tlmiacim materiálom.
  2. Priestor v krabici vyplňte tlmiacim materiálom tak, aby sa tovar v krabici nemohol pohybovať.
  3. Do balíka vložte faktúru a vyplnený formulár odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy.
  4. Všetky strany balíka prelepte lepiacou páskou, aby nedošlo k rozlepeniu v priebehu prepravy.

V prípade vrátenia na váš bankový účet odosielame peniaze bežne do 5-tich pracovných dní od obdržania zásielky na našom reklamačnom oddelení.

Pokiaľ využijete odoslanie zásielky iným ako naším dopravcom, náklady na vrátenie tovaru sú v tomto prípade na strane kupujúceho a nemožno žiadať o ich preplatenie.

Pokiaľ vám dorazil poškodený tovar, čo najskôr nám túto skutočnosť oznámte emailom na reklamacia@klikato.sk

Zo zákona spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy hlavne, pokiaľ sa jedná o:

  1. Služby
    Napr. predĺžená záruka, poistenie zásielky, niektoré druhy prepravy, inštalácia spotrebiča, …
  2. Tovar na zákazku
    Jedná se o tovar, který bol vyrobený alebo upravený podľa požiadavky zákazníka.
  3. Hygienické výrobky
    Napr. zubné kefky, sluchadlá do uší, spodná bielizeň, erotické pomôcky, …
  4. Tovar podliehajúci rýchlej spotrebe
  5. Media
    Napr. videohry, hudobné nosiče, predplatné, …
  6. Ubytovanie, doprava alebo zážitkové poukazy s konkrétnym termínom
  7. Náhradný dieľ použitý v rámci servisného zásahu
    Pokiaľ v rámci servisného zásahu došlo k inštalácií nového náhradného dielu, tak tento dieľ už nie je možné vrátiť.

Výnimkou sú prípady, kedy je odstúpenie od zmluvy výslovne zjednané.

Vyskúšanie znamená sprevádzkovanie tovaru a primerané otestovanie všetkých funkcií, ktoré má tovar spĺňať podľa požiadavky zákazníka. Nemalo by však dôjsť k jeho opotrebovaniu.

Pokiaľ to nie je vyslovene nutné, neodlepujte ochranné fólie displejov a lesklých častí tovaru a samolepky výrobcu.

U niektorých výrobkov je z hygienických dôvodov nutné vrátiť výrobok nepoužitý a prípadne nerozbalený.

Obal nie je pre vrátenie tovaru nevyhnutný, ak sa nejedná napríklad o limitovanú edíciu, zberateľský kúsok, pri ktorých sa aj obal započítava do hodnoty výrobku.

Pokiaľ ale máte možnosť, vráťte nám produkt v pôvodnom obale, uľahčí nám to jeho ďalší prípadný predaj.

Výrobok môžete vrátiť aj pokiaľ je čiastočne poškodený, v takom prípade však budeme mať právo znížiť vrátenú čiastku o čiastku predstavujúcu zníženie hodnoty vráteného tovaru spôsobené jeho poškodením.

Aby ste pri vrátení tovaru dostali späť celú čiastku zaplatenej kúpnej ceny, musí byť vrátený tovar kompletný, teda vrátane všetkého príslušenstva, ktoré bolo súčasťou predajného balenia. Ak napríklad vrátite telefón bez slúchadiel, máme právo znížiť vrátenú čiastku o hodnotu chýbajúceho príslušenstva.

Pokiaľ se výrobok zakúpili v našom obchode ako spotrebiteľ (nemáte na fakture uvedené IČO), máte v súlade s ustanovením § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.

Tohoto práva môžete využiť vo chvíli, kedy vám výrobok z nejakého dôvodu nevyhovuje alebo neodpovedá vašim predstavám.

V rámci procesu vrátenia môžete byť vyzvaní pre uvedenie dôvodu vrátenia. Pre nás je táto informácia hodnotná, využívame ju na zlepšenie ponuky produktov. Poskytnutie však nie je povinné a dôvod uvádzať nemusíte.

Áno. Pre všetkých podnikateľov (firemných zákazníkov, živnostníkov a štátnu správu) umožňujeme vrátenie tovaru do 14 dní zdarma za rovnakých podmienok ako pre bežných spotrebiteľov.