Odpadkový koš do koupelny s nášlapem o objemu 5l černý mat má oblé hrany, obdélníkový tvar víka a vyjímatelný vnitřní koš. Díky užší čelní a delším bočním stranám je skvělým doplňkem vedle WC, kde je zhoršený přístup. Víko má na čelní straně navíc malý úchyt pro komfortnější otevírání rukou, což se hodí, třeba když zrovna sedíte na WC. Měkké dovírání soft close zajišťuje tiché uzavření koše po uvolnění pedálu nebo víka. Kromě černé barvy těla a víka koše, je černě barvený i pedál (barva se neloupe), což přináší čistý design kombinace černé. Jedná se o vysoce kvalitní a prakticky řešený odpadkový koš do koupelny, či k WC.
Spôsoby doručenia
Doručenie na výdajné miesto si môžete vybrať len v prípade, že vám takúto možnosť dopravca ponúkne vo svojich informáciách pred doručením.
Dopravca sa tiež môže rozhodnúť, že vašu zásielku nechá na výdajnom mieste, ak vás nezastihne doma, no takúto situáciu nie je možné predvídať.
Najrýchlejšia možná doručovacia lehota, ktorú Klikato poskytuje, je vždy uvedená na stránkach výrobkov. Tieto informácie sa vám zobrazia pred objednaním výrobku.
Výrobky objednané z Klikato budú doručené zdarma na adresu vášho bydliska.
Tešíme sa, že vám môžeme ponúknuť túto bezplatnú službu!
Náš sklad a dopravcovia spoločne pracujú na tom, aby bola vaša objednávka vždy doručená načas.
Chcete sa dozvedieť viac o našej dodacej lehote alebo dátume doručenia?
Doručenie tovaru vždy naplánuje dopravca. Niektorí dopravcovia vám ponúknu možnosť zvoliť si preferovaný čas doručenia, keď vám zašlú informácie pred doručením.
Pri doručovaní zásielok spolupracujeme s viacerými dopravcami. To, ktorý dopravca doručí vašu objednávku, závisí od niekoľkých faktorov:
• Typ výrobku
• Objem vášho výrobku
• Miesto doručenia, na ktoré bude zásielka odoslaná.
Váš balík môže byť doručený dopravcom: GLS, DPD
V rámci Slovenskej republiky tovar doručujeme kamkoľvek.
Doručovacie údaje
Akonáhle je vaša objednávka odoslaná, dostanete e-mailové potvrdenie s odkazom na váš sledovací portál. Sledovací portál uvádza aktuálny stav vašej zásielky.
Vašu dodaciu adresu môže zmeniť len náš zákaznícky servis, a to iba dovtedy, kým bude vaša objednávka spracovaná na odoslanie.
Kontaktujte náš zákaznícky servis, aby ste zistili, či môžu zmeniť Vašu dodaciu adresu. Ak už bola objednávka spracovaná, náš pracovník sa bude snažiť Vám pomôcť nájsť iné riešenie.
Najskôr kliknite na tlačidlo chatu (oranžová bublina) a kontaktujte nás.
V niektorých prípadoch môže dopravca doručiť zásielku na výdajné miesto. Vyzdvihnúť zásielku z výdajného miesta môže len osoba, ktorej meno je uvedené na zásielke.
Ak vaša objednávka obsahuje veľké položky a musí byť odoslaná na palete, budete o tom informovaní v emaili s potvrdením o odoslaní tovaru.
Dopravca vás bude kontaktovať v priebehu 2-9 pracovných dní, aby s vami dohodol deň doručenia.
Dopravcovia používajú rôzne spôsoby, ako vyriešiť situácie, keď nie ste v čase doručenia doma.
Dopravca si vyberie jednu z nasledujúcich možností:
• Zásielku doručí vašim susedom
• Zásielku uloží na bezpečnom mieste
• Zásielku doručí na výdajné miesto
• Zásielku odvezie späť do svojho skladu a počká na ďalšie pokyny
Vo väčšine prípadov Vám dopravca oznámi, kde si môžete zásielku vyzdvihnúť. Urobí tak listom, SMS alebo emailom.
Môžete si vybrať len možnosť doručenia domov.
Dopravca môže vašu objednávku doručiť inak, ak nebudete v čase doručenia doma, no nie je možné o tom dopredu rozhodnúť.
Keď zadáte objednávku, dostanete email s potvrdením objednávky a s odkazom na portál na sledovanie zásielky.
Na tomto portáli nájdete aktuálny stav vašej zásielky.
Ak sa vaša objednávka doručuje prostredníctvom paletovej prepravy, dopravca vám zavolá v priebehu 2-9 pracovných dní a dohodne si s vami preferovaný deň doručenia.
Poznámka: Ak si objednáte viacero výrobkov, môžu vám byť balíky doručené v rôzne dni.
Keď zadáte objednávku, dostanete email s potvrdením objednávky a s odkazom na portál na sledovanie zásielky. Môžete zistiť, v koľkých balíkoch je doručená Vaša objednávka, prejdite do Môj účet > Objednávky.
Neprišiel Vám email s potvrdením? Prosím, skontrolujte si priečinok so spamom. Niekedy môžu emaily skončiť aj tam.
Nenašli ste email v priečinku so spamom? Kontaktujte náš zákaznícky servis, radi vám pomôžeme.